مشهد پس از پنج سال شاهد شهرآورد فوتسالی خود خواهد بود. هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشورمان عصر امروز به طور کامل برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، فوتسال خراسان پس از پنج سال انتظار شاهد برگزاری دربی مشهدی‌ها در لیگ برتر کشور خواهد بود و تیم‌های فوتسال فرش آرا و چیپس کامل از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند.

پایان پنج سال انتظار برای دربی فوتسال مشهد

آخرین بار و در آبان‌ماه ۹۴ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، فرش آرا و فردوسی مشهد مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فرش آرا به پایان رسید.

دربی ۶ امتیازی

دو تیم در شرایطی برای نخستین بار در لیگ برتر به مصاف هم‌ می‌روند که هر دو یازده امتیازی هستند و در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار گرفته‌اند، البته چیپس کامل یک بازی کمتر از فرش آرا دارد. شاگردان مرتضایی فصل خوبی را سپری نمی‌کنند، اما در سوی مقابل شاگردان محمد جنگی در سال اول حضورشان در لیگ برتر خوب ظاهر شده‌اند و در سه هفته قبل توانسته اند هفت امتیاز را کسب کنند. با این تفاسیر و با توجه به شرایط دو تیم، به نظر می‌رسد اولین تقابل دو تیم در لیگ برتر که بازی ۶ امتیازی خواهد بود، به نوعی یکی از حساس‌ترین بازی‌های آن‌ها لقب بگیرد و این مهم از صحبت‌های مربیان دو تیم کاملاً پیداست. سرمربی فرش آرا پیش از این بازی اظهارکرده است: چیپس کامل از سه بازی اخیرش هفت امتیاز کسب کرده و نشان داده از فرم ابتدایی خود در لیگ برتر فاصله گرفته و در حال حاضر حرف‌ زیادی برای گفتن دارد. فرش‌آرا و چیپس کامل تقریباً یک خانواده هستند اما در این بازی رقیب یکدیگر هستیم و هر دوتیم برای سه امتیاز تلاش خواهند کرد. محسن جنگی، سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل نیز در خصوص این بازی گفته است: بازی خیلی حساسی نیست! و احترام زیادی برای فرش‌آرا قائل هستیم که ۱۰ سال به عنوان نماینده استان در کشور تیم‌داری می‌کند. امیدوارم بازی بدون حاشیه باشد و تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

برنامه بازی‌ها

حفاری اهواز - فردوس قم

مقاومت البرز – سپاهان

راگا - مس سونگون

فرش‌آرا - چیپس کامل مشهد

گیتی‌پسند - شهروند ساری

فولاد زرند ایرانیان - سن‌ایچ ساوه

کراپ الوند - زندی بتن کلاردشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.